joi, octombrie 08, 2009

Interviul Allure magazine tradus


Dragana a tradus o parte din interviul lui Kristen pentru revista "Allure":
"Cand am semnat pentru "Twilight" mi s-a spus ca sunt foarte multi ai cartilor.Dar nu mi-au spus ca atat timp cat stau in LA,voi fi urmarita zilnic.E ca un show Kristen.E deja plictisitor."Kristen ajunge la filmari cu o glezna rasucita,o rana suferita in timp ce filma pentru "New Moon".Cand directorul creativ Allure,Paul Cavaco,i-a spus ca o garda de corp o poate plimba in brate toata ziua,actrita a glumit spunand:"Imagineaza-ti sa puna paparazzi mana pe o asa poza!"In timp ce poza,in fata locatiei,o gramada de ziaristi s-au adunat deja,sa-i priveasca sedinta"Imi vine sa le sun parintii si sa-i intreb"
Stilistul Serge Normant spune :"Ma bucur ca eu am fost ultimul care sa-i aranjeze parul inainte sa-l taie!"
"Ies pe afara,si port tricouri ciudate,parul meu e murdar,iar oamenii se intreaba <>,iar eu le raspund"
Despre "Twilight",Kristen spune ca nu a fost fana pana cand nu a primit rolul Bellei,dar crede ca personajul este unul este unul pe care te poti baza oricand :"Te poti regasi atat de usor in Bella,parca esti imputernicitul ei.Jucand-o,creeaza dependenta."
Din cauza faptului ca nu se poate deschide la interviuri,de multe e acuzata ca fiind neinteresata sau fitoasa."Imi petrec atat de mult timp incercand sa nu par falsa cand spun ceva.Poate imi pasa prea mult...Dar la final,se intelege exact opusul."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit!

Bun venit pe blogul romanesc Love-Twilight! Aici gasiti stiri proaspete despre actorii filmului si... Pe scurt, tot ce vreti sa stiti despre filmul vostru preferat, Twilight.